Ön olyan fiókot hoz létre, amellyel nem fog tudni számlákat létrehozni, mert nem adta meg cége adatait.
Biztos, hogy ezt akarja?
Amennyiben a kimenő számlák listában a rekord végén az alábbi ikont látjuk
, a számla megtekintésénél a "Mi történt a számlával?" résznél találunk információt a "NAV hibás küldés" sor-ban.
Ezeket a lehetőségeket és kezeléseit soroljuk fel itt.
Nincs adószám a vevőnél:

A hibát akkor kapjuk, ha a számlához tartozó partnernek nincs megadva adószáma.
Lehetősége van a beállítások-on bekül a Partnerek résznél az adott partner adatait módosítva megtenni a hiány pótlását. Majd újraküldeni a számlát a kiemnő számlák listájánál a számla sorszáma felé mozdítva az egeret a "Számla újra beküldése" lehetőséggel, vagy a számla megtekintésénél a
gombbal.
Vagy ez esetben lehetősége van a
gombot megnyomva egy felugró ablakban kitölteni a hiányzó partner adószámát. Ezután a számlát újra küldi a NAV felé. A válasz esetleg nem azonnali ezért éremes ráfrissíteni az ablakra a friss válaszért ami megjelenik a "Mi történt a számlával?" résznél.
Nem megfelelő adószám a vevőnél:

Ebben az esetben az adószám nem valid, valószínűleg elírás történt. Lehetősége van a beállítások-on bekül a Partnerek résznél az adott partner adatait módosítva megtenni a hiány pótlását. Majd újraküldeni a számlát a kiemnő számlák listájánál a számla sorszáma felé vive az egeret a "Számla újra beküldése" lehetőséggel, vagy a számla megtekintésénél a
gombbal.
Amennyiben nem ismert a partner adószáma úgy nem ál módunkban beküldeni a számlát ezen a felületen!