Hibajelzések adatszolgáltatás közben

Ön olyan fiókot hoz létre, amellyel nem fog tudni számlákat létrehozni, mert nem adta meg cége adatait.

Biztos, hogy ezt akarja?

Igen
vagy
mégsem
NAV adatszolgáltatás

Hibajelzések adatszolgáltatás közben

Amennyiben a kimenő számlák listában a rekord végén az alábbi ikont látjuk , a számla megtekintésénél a "Mi történt a számlával?" résznél találunk információt a "NAV hibás küldés" sor-ban. 

Ezeket a lehetőségeket és kezeléseit soroljuk fel itt. 

Nincs adószám a vevőnél:

A hibát akkor kapjuk, ha a számlához tartozó partnernek nincs megadva adószáma.

Lehetősége van a beállítások-on bekül a Partnerek résznél az adott partner adatait módosítva megtenni a hiány pótlását. Majd újraküldeni a számlát a kiemnő számlák listájánál a számla sorszáma felé mozdítva az egeret a "Számla újra beküldése" lehetőséggel, vagy a számla megtekintésénél a  gombbal.

Vagy ez esetben lehetősége van a  gombot megnyomva egy felugró ablakban kitölteni a hiányzó partner adószámát. Ezután a számlát újra küldi a NAV felé. A válasz esetleg nem azonnali ezért éremes ráfrissíteni az ablakra a friss válaszért ami megjelenik a "Mi történt a számlával?" résznél.

Nem megfelelő adószám a vevőnél:

Ebben az esetben az adószám nem valid, valószínűleg elírás történt. Lehetősége van a beállítások-on bekül a Partnerek résznél az adott partner adatait módosítva megtenni a hiány pótlását. Majd újraküldeni a számlát a kiemnő számlák listájánál a számla sorszáma felé vive az egeret a "Számla újra beküldése" lehetőséggel, vagy a számla megtekintésénél a  gombbal.

Amennyiben nem ismert a partner adószáma úgy nem ál módunkban beküldeni a számlát ezen a felületen!

Az elektronikusszamla.hu fejlesztője a:
Rendes